Kjøpsvillkår
Frakt, levering og retur
Privatkunder
Frakten skjer med Helt Hjem eller Posten, til døren din eller nermeste utleveringspunkt. Fraktkostnaden varierer avhengig av vekt og om Helt Hjem brukes til leveringsadressen eller ikke.
Levering fra Helt Hjem.
Leveres på dørmatten eller i postkassen din. Kun for pakker under fem kilo og under 25x35x12 cm. Er pakken større enn dette leveres den på utleveringssted gjennom Helt Hjem sitt hentenettverk. I noen områder må pakken leveres på nærmeste utleveringspunkt.
Kansellere ordre
Ordre som er registrert kan ikke endres eller kanselleres. Kunden må da forholde seg til våre retningslinjer for retur.
Levering og leveringstid
Leveringstid avhenger av leveringsadresse samt pakkens størrelse og om pakkens innhold er skreddersydd (f. eks. navnetrykk på eske). Pakkene sendes ut onsdager, unntatt ved ferier og helligdager.
Det kan i perioder med stor pågang være lengre leveringstid både hos oss og hos fraktselskapet. Ovenstående informasjon er veiledende og avvik kan forekomme.
Tar pakken din unormalt lang tid med å komme frem ber vi om at du tar kontakt med oss på epost så skal vi hjelpe deg med å finne ut hva som har skjedd.
Leveransen skjer direkte til den adressen du har angitt ved bestilling.
Vi gir også muligheten at hente ordren direkte i Oslo og på så vis unngå fraktkostnaden. Ta kontakt direkte på kontakt@thegiftbox.no ved interesse.
Bedriftskunder
Ta kontakt via epost kontakt@thegiftbox.no for fraktalternativ.
Retur
Eventuell Retur betales av kjøper (gjelder ikke reklamasjon). Ta kontakt for mer informasjon om hvordan returen kan utføres. Be alltid om en returkvittering ved retur på innleveringsstedet.
Skreddersydd innhold (f. eks. eske med navnetrykk) kan ikke returneres.
Returadresse: Emma Sjöholm, Kristiansands gate 12a, 0463 Oslo
Reklamasjon
Send henvendelse til kontakt@thegiftbox.no for mer informasjon.
Knust/defekt vare
Hvis du har mottatt defekt vare send oss en epost til kontakt@thegiftbox.no med bilder og ordrenummeret. Ikke send defekte varer i retur.
Uavhentede pakker
Det er viktig at du henter ut din pakke. Ved uavhentede pakker sender vi faktura for å dekke våre kostnader knyttet til din uavhentede pakke. Du kan ikke angre kjøpet ditt ved å nekte å ta imot/hente ut pakken din uten å gi oss beskjed.